De Ombudsdienst voor de treinreizigers

Klare taal bij de ombudsdienst

U kreeg geen bevredigend antwoord op uw klacht bij de spoorwegmaatschappij? U wil dat de ombudsdienst bemiddelt?

De ombudsdienst bemiddelt kosteloos.

De ombudsvrouw is onafhankelijk. Zij is geen personeelslid van een spoorwegonderneming. Zij kan in alle vrijheid een oplossing voorstellen.

De ombudsvrouw luistert naar u. Zij behandelt u als een klant. Voor haar en haar medewerkers bent u geen dossier.

De ombudsdienst onderzoekt uw klacht. Alle elementen worden gewikt en gewogen. U wordt volledig op de hoogte gehouden.

De ombudsdienst reageert snel. Een enthousiaste, ervaren ploeg staat voor u klaar, bezorgd voor een correcte relatie tussen de klant en de spoorwegonderneming.

De ombudsvrouw streeft billijkheid na. Zij stelt redelijkheid voorop bij de aanpak van elk probleem. Zij zoekt naar een rechtvaardige oplossing.

Nieuwsberichten

25/11/2016

Problemen bij het versturen van het klachtenformulier op de NMBS-website

lees meer

22/06/2016

Jaarverslag 2015

lees meer

21/06/2016

Pogingen tot phishing.

lees meer

07/06/2016

Compensatie aanvragen bij treinstakingen

lees meer

02/07/2015

Jaarverslag 2014

lees meer

30/01/2015

Opgelet: vanaf 1 februari betaal je het “boordtarief” wanneer je zonder geldig bewijs op de trein stapt!

lees meer

24/12/2014

Jaarverslag 2013

lees meer

alle nieuws

Development & Web design by defimedia, Powered by AToms®